Medewerkers van Stichting ABRI

Stichting ABRI heeft 2 vaste medewerkers met daarnaast veel vrijwilligers.
Vaste medewerkers zijn een coördinator, een projectcoördinator en een activiteiten begeleider.

Coördinator
Marjan Heidstra

Projectcoördinator
Martha de Potter

Marjan

Door het krijgen van een zoon met Down syndroom kwam zij in een wereld terecht die zij niet kende maar haar wel ging boeien. Oorspronkelijk komt zij uit de modewereld en runde een confectiebedrijf in Almere. Toen haar zoon 3 jaar oud was kwam zij in aanraking met de ouderverenigingen en werd daar actief in de belangenbehartiging. Van daaruit zijn er veel activiteiten gestart in Almere.

Marjan is vanaf de start betrokken bij de stichting ABRI. 25 jaar geleden waren er nog geen voorzieningen en activiteiten in Almere. Eigenlijk pakt zij alles aan wat met de doelgroep te maken heeft en waar een uitdaging in zit. De doelgroep lag en ligt haar na aan het hart en dat zal wel haar leven lang wel zo blijven.

Martha

Martha werkt sinds 1 november voor stichting ABRI, maar niet voor het eerst. 8 jaar geleden was zij vrijwilliger bij het G-krachtpanel. Als moeder van een zoon met Downsyndroom was zij 17 jaar geleden al deelnemer aan de oudercontactgroep.
Martha heeft binnen verschillende zorgorganisaties gewerkt en heeft zich nu verbonden aan stichting ABRI.